T2S

Company Type:

Channel Partners

Country: Brazil

City: Sao Paulo

Overview:

Oups, we are sorry but there are no description data for this company.

Products/Vendors

Categories:

Find similar companies in Sao Paulo:

Products in city: Sao Paulo

Encontre empresas similares em Sao Paulo

Products in city: Sao Paulo (Translated pages)

Encontre empresas semelhantes em Brazil

Products in country: Brazil (Translated pages)

Contact Details:

Praça da República, 87 salas 111-112 Centro, Santos-SP

+ 55 -

Similar Channel Partners you might also be interest in:

FJ REDEmpresa is a company that provides IT outsourcing and management solutions. They offer a cycle of services that includes consulting, integration, auditing, and support for the continuous improvement of their clients' IT services.

ITS Soluções is a Brazilian company that specializes in providing IT solutions and services, including IT consulting, outsourcing, cloud services, database management, system development, and hardware and software sales.

Dominus Tech is a company that specializes in infrastructure solutions and services for Oracle and SAP databases. They are also software licensing resellers and resellers of hardware. They partner with major players in the industry such as Adobe, Cisco...

4Partner is a company that specializes in advanced internet sales for the technology sector, helping international technology partners promote and acquire new customers in Brazil.

A Darede é uma empresa de consultoria especialista em serviços de Tecnologia da Informação (TI).

Empresa de consultoria especializada em análise de dados (data analytics), ciência de dados (data science) e projetos de inteligência artificial (machine learning, big data, NLP) com foco na inteligência do negócio.

A MC Software é um parceiro de tecnologia que auxilia seus clientes nos desafios de transformação digital focado aos negócios. Parceiro IBM, confiança e solução.

Especialização técnica, excelência em serviços e transparência são os pilares que sustentam o crescimento e a consolidação do Grupo InterCompany no mercado, reforçando o compromisso com a continuidade e desenvolvimento dos clientes e parceiros.

As melhores soluções de Tecnologia, com os profissionais mais experientes para orientar sua empresa na Transformação Digital.

A melhor e mais completa consultoria em TI, com soluções e equipamentos tecnológicos inovadores para o mercado corporativo.

Automation as a Service para Cloud, IaaS, SaaS, PaaS, CSP, Azure, Office365, AWS, Google Cloud, Hyper-V, VMware, Exchange, BIND, PowerDNS e outros

A Digital Work é um dos maiores canais de valor agregado da América Latina e desenvolve diversos projetos, visando atender às necessidades tecnológicas do mercado corporativo. Por meio de parcerias com os principais fabricantes de informática do mundo...

Soluções de cloud computing com foco em escalabilidade, segurança e alto desempenho. Conheça o portfólio cloud only e defina a melhor opção para sua empresa.

Fundada por ex-engenheiros da Microsoft, a Kumulus tem como missão transformar organizações de qualquer tamanho em segmento através do poder da nuvem e dos dados.